יום ראשון, 3 במרץ 2019

נומרולוגים מומחים - http://astrologyandmysticsonphone.com

,שאלות נפוצות - http://astrologyandmysticsonphone.com


דלג לתוכן
ג 'ו Tracey אסטרולוגיה שיפוץ החיים שלך עם כוכבים
מצא אותי ב ...
פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר
איש קשר

הסימנים
למד
ירח מג'יק
הצמחים
ירח

טלה


סרגל: מאדים

נשגב: יום ראשון

נזק: ונוס

סתיו: סטורן

קוטביות: גברי / חיובי

אופן: קרדינל

אלמנט: אש

חלקי גוף: ראש, בלוטות יותרת הכליה, דם (כמו חיידקים ו energizer)

טבע: חם, יבש, דלקתי

טלה מייצג הפעלה ישירה, דחף, תנועה קדימה ... כן, נשמע פאלד tad.

כמו אמהות, אנחנו אסטרולוגים אמורים לאהוב את כל הסימנים באותה מידה ולא יש למועדפים. אבל עמוק בפנים, רובנו מודים בהעדפה צעירה כאן או שם - אולי משום שזה הסימן של האנשים שאנחנו הכי אוהבים בחיינו.

אבל לעתים קרובות, זה סימן לנוגה שלנו. למה? כי ונוס מראה לנו איפה אנחנו מוצאים הנאה וכיצד אנו מתייחסים, אז זה הגיוני שאנחנו נמשכים למי להציג את המאפיינים של סימן זה. לכן, זה הגיוני כי יש לי נקודה רכה גדולה נוספת לטלה, זה סימן ונוס שלי וזה גם הירשם הבת שלי, אחי BMF נולדו תחת. טוב, זה התירוץ שלי בכל מקרה.

שאלתי את הבת שלי (שמש, מאדים, מרקורי ו סטורן טלה) מה שהיא אוהבת ביותר להיות טלה. תשובתה? היא אמרה שהיא אוהבת שהיא יודעת שאם היא מפסיקה היא מתעייפת, אבל אם היא מתרגלת היא חושבת יותר.

הייתי שואל את ה"פייטי" שלי (א.ס.ק., סאן, מאדים בטלה) מה הוא חושב על היותו טלה, אלא שהוא היה אחד מאותם שבועות שבהם הוא הסתובב במיליון כיוונים שונים, ואני נתפסתי במורד הזרם שלו.

הייתי שואל את אחי התינוק (ASC, סאן, מרקורי בטלה) מה הוא חשב, חוץ מזה שהוא הלך לחקור בארץ הגבוהה הוויקטוריאנית עם האספלט שלו ואביזרים החניכים שלו. יש לו את הירח בדגים וצריך לברוח מדי פעם.

עכשיו, לפני שכולכם מאשימים אותי בהטיה מוחלטת, כן, טלה, כמו כל הסימנים, יש צל שלה - כל מי שיש לו טלה לשעבר יוכלו למלא דף על הרגישות שלו (או שלה) רגישות, התקפי זעם, חוסר אשמה או חרטה, אנוכיות, מספיק עלייך לדבר על היחס שלי.

בכל מקרה, עבור כולם, ללא כל מהומה נוספת או רגשנות, תן לי להציג לך, ​​טלה ...

טלה הוא הלוחם

בין אם זה חדר ישיבות, שדה קרב, אירוע ספורטיבי, סיבה, ויכוח, עסק, סכר במצוקה, טלה יטען וינסה להציל את היום. הוא גם יודע מתי עדיף לסגת ולהילחם בקרב אחר.

טלה היא מכוונת

לא עקשן, ככזה, אבל מכוונת ... אי פעם ניסו להזיז איל שלא רוצה להזיז? סיימתי את טיעוניי.

טלה צריך שטח

הניצוץ הזה לא יבער בלי מקום לזוז. אל תנסה להחזיק אותו קרוב מדי - הוא נהיה חם מדי לנחמה. חוץ מזה, הלהבה תהיה חונקת ואיפה העניין בזה?

טלה היא שאין לעמוד בפניה

מה אני יכול להגיד? הכוכבים והשמש רוקדים לתוף שלך ...

טלה הוא אנרגטי

אנרגיה גזעים האנרגיה ... נכון? להיות עם טלה הוא כמו זריקה של אדרנלין טהור- energizing ומרומם. להיות במרכז מערבולת טלה מרים אותך גבוה יותר מאשר שום דבר אחר יכול.

טלה היא כריזמטית

בדיוק כמו מדורה שאתה לא יכול לעזור להימשך, טלה מתחמם, מהפנט, מגנטי.

טלה הוא מתסכל

יותר מדי טלה יכול להיות מתיש, כאבי ראש- inducing (אחרי הכל, טלה עושה את הראש) ואת מתסכל מאוד כמו שהם הולכים מתוכנית A לתוכנית F ושוב. זה דבר טוב טווח תשומת הלב טלה קצר - זה נותן לך הפסקה.

טלה צריך תשומת לב

להבות זקוקות לדלק כדי להישאר דולקות, ובמקרה של טלה, הדלק הוא תשומת לב והכרה. כפי שה- BMF שלי אומר, 'הביאו את הנערות הרוקדות ואת מקהלת הללויה'. אבל יותר מדי דלק, ושריפה טובה הופכת לגיהינום בלתי נשלט.

טלה מתחיל דברים

... אבל יש טווח תשומת לב קצר יחסית, אז זה לא כל כך גדול לסיים פרויקטים לטווח ארוך ... אלא אם כן זה פרויקט לטווח ארוך עם הרבה שריפות ספוט כי צריך לחימה.

טלה כוויות מהר

זה טוב אם אתה על הקליטה של ​​זעם טלה. הודות לטווח הקשב הקצר הזה, טלה אינו נוטה להחזיק טינה ... אלא אם כן יש להם את הירח או את מאדים באחד מאותם סימנים שעושים את עצמם לתלונה טובה. בטח הם מכוונים, אבל בדיוק כמו פעוט, הסחת הדעת היא קלה יחסית. כן, אני מדבר מניסיון.

טלה היא כנה

בעיקר כי אין לו את הזמן או את הנטייה להיות פחות פשוטה - טלה תמיד לקחת את הנתיב המהיר ביותר לאן שהם צריכים להגיע. סימני מים מוזהרים - רוב הזמן טלה לא יודע שהוא כועס לך - הוא כבר עבר. כפי שאני אומר את bestie שלי כל הזמן "hashtag צריך מסנן גדול."

טלה אוהב לנצח

החיים הם תחרות ... לא? מה הטעם לשחק את המשחק (לא משנה מה המשחק) אם אתה לא שם כדי לנצח אותו? ובואו נודה בזה, טלה אוהב משחק או מרדף ...

טלה אוהב להיות הראשון

מה הטעם לחקור משהו, להמציא משהו, למצוא משהו, מה שלא יהיה, אני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה