יום ראשון, 3 במרץ 2019

לא פעם ניסיתי לפנות אל מיסטיקה ליריסז

התייעצויות בטלפון במיסיטקה - http://astrologyandmysticsonphone.com


בית
הצטרף
Podcast
סרטונים
על מריה
איש קשר
אימון

טלויזיה
חברים
למה אתה צריך לקרוא / Watch Horoscopes עבור השמש שלך ואת עליית הירשם
אחת השאלות המובילות שאני נשאל מחובבי האסטרולוגיה היא להסביר מדוע מומלץ מאוד בקרב אסטרולוגים לקרוא כל הורוסקופ, או לצפות בכל הורוסקופ וידאו, הן עבור סימן השמש שלך ואת הסימן שלך עולה.

עצה זו, מובן, מבלבלת הרבה אנשים. אני מקווה, אחרי ההסבר הזה אתה מבין את הרציונל מאחורי עורך דין כזה.

מצא את הסימן עולה על ידי ציור תרשים חינם שלך כאן

לפני שאני מתחיל, תן לי להיות ברור: שום דבר לא מחליף התייעצות ראויה עם אסטרולוג. במהלך מושב פרטי, אסטרולוג יטיל ההורוסקופ הספציפי שלך מבוסס על התאריך, השעה והמיקום של הלידה שלך. מפה זו היא ייחודית לך ואת המחזורים אסטרולוג ישקול בחיזוי שלו או שלה יכול להיות מדויק להפליא. אני אישית מאמין שכולם צריכים להשקיע ניסיון זה לפחות פעם אחת בחיים שלהם. רק להיות בטוח שאם אתה עושה, אתה לשכור מקצועי מוסמך. ריק וג'ף ואני מציעים את כל השירות הזה. קרא את הדפים ביו שלנו לפרטים.

הדרך השנייה הטובה ביותר לקבל להתמודד עם התחזית שלך המאפשרת תשומת לב אישית רבה ככל האפשר היא בהתחשב גם את השמש ואת עליית סימן או Ascendant כאשר אתה קורא או להציג אותם.

השמש היא הזהות הבסיסית ... תמצית החיוניות הבסיסית שלכם. כאשר אתה שם לב ההורוסקופ סימן השמש שלך אתה מקבל מידע בעל ערך על הנושאים הכלליים שקורים לך ולכל מי אחר קורה לשתף את סימן השמש שלך. זה גם את היופי ואת ההגבלה של הורוסקופ סימן השמש. כיצד יכולים מיליוני אנשים לחוות את אותה החוויה המדויקת ביום נתון בשבוע?

ברור שזה לא אפשרי.

כולנו יודעים כי תחזיות לחתום יום ראשון הם לא מדויק 100%. הם לא יכולים להיות. סימן שמש חזה מעצם טבעו, מוגבל בהיקף ובעומק. כן, תלמד על הנושאים שקורים בעולם שלך. לדוגמה, בתרשים של כל אחת מאזניים, יש דפוס גדול קורה שבו שותפויות קרובות עוברים מהפכה הודות המעבר של אורנוס דרך בית 7 של מאזניים של מערכת יחסים מחויבת. האם פירוש הדבר שכל נשמה אחת נשואה תתגרש בשנים הקרובות? או כל אחד יתחתן? ללא שם: NO ... ללא שם: זוהי רק הנחה מטופשת. מה שאנחנו יודעים עם זאת היא כי מאזניים עובר מחזור עכשיו הדורש מהפכה אישית בגישה שלו או שלה למערכת היחסים. איך זה משחק החוצה יהיה מאוד תלוי בטבלה הלידה של כל אדם בנפרד.

הזן את החשיבות של תחזית סימן עולה. אם אתה יודע את התאריך, השעה והמיקום של הלידה הורוסקופ ראוי ניתן להטיל, ומאפשר לך לראות מה הירשם עלה באופק המזרחי ברגע הלידה שלך. זהו השלט בעמדה 9 של ההורוסקופ שלך ומתחיל את כל התרשים. זה סף הבית הראשון. את השלט ואת מידת הסימן עולה יעזור לקבוע את המבנה המתמטי של שאר ההורוסקופ שלך, אבל גם אם כל מה שאתה יודע הוא סימן, יהיה לך יתרון מיידי בעת קריאת או צופה התחזיות הכללית שלך הורוסקופ. למה?

כאשר אתה קורא את הסימן עולה, יש לך קריאה מדויקת יותר של מה המגמות פועלות בחיים שלך, כי העיתוי יהיה קרוב יותר לתרשים הלידה האמיתי שלך!

אז האם זה שולל את החשיבות של תחזית השמש שלך? בהחלט לא! למעשה, הדרך הטובה ביותר לקרוא / לצפות כל הורוסקופ היא למזג את שתי התחזיות יחד, להתאים אותם למציאות הנוכחית שלך. השמש הורוסקופ הסימן יציע מידע חיוני על נושאים בכלל קורה לך - סוג של סקירה. את הורוסקופ סימן עולה יהיה לבשר את העיתוי של כאשר הדברים יקרה לך עם דיוק רב יותר.

אני רואה את זה לפועל שוב ושוב עם התחזיות שלי. השמש שלי נמצאת מזל שור ויש לי טלה עולה. עבור כל מזל שור, סטורן עכשיו עובר דרך בית 7 של שותפויות מחויבות. משמעות הדבר היא שיש נושא כללי קורה שבו קשרים עסקיים עשויים להיתקל במבחן, אבל יש גם פוטנציאל סיבולת משמעותי. שמתי לב זה נושא בחיי מאז סטורן נכנס עקרב בחזרה באוקטובר 2012, כאשר אני מרפה קשרים עסקיים מסוימים מזויפים חדשים חדשים שאני יודע תימשך זמן רב (כי כל דבר שמתחיל עם סטורן ידבק).

אבל העיתוי של שותפות עסקית האירועים מתבהר כאשר אני מחשיב את ההורוסקופים סימן עולה. עבור טלה ו טלה אנשים עולה, פלוטו, כוכב הלכת של שינוי, עכשיו הוא סיור בבית 10 של הקריירה. אורנוס בתוך טלה הוא בעיצומה של פלוטו ריבוע גרימת משמרות הגדולות איך כל טלה עובד דרך שינויים בקריירה ומביע את האינדיבידואליות בתהליך. שמתי לב כי בכל פעם אורנוס ריבועים פלוטו; העיתוי מציין במדויק שינוי נוסף עבורי באופן אישי. ללא שם: מהפכנית בוודאות! ובכל זאת את הנושא רקע שיש סטורן ב 7 שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה