יום ראשון, 3 במרץ 2019

בדיקת התאמה זוגית און ליין

מיסטיקנים עכשיו בטלפון ייעצו לך -

http://astrologyandmysticsonphone.com


דלג לתוכן
ג 'ו Tracey אסטרולוגיה שיפוץ החיים שלך עם כוכבים
מצא אותי ב ...
פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר
איש קשר
שאלות נפוצות
הסימנים
למד
ירח מג'יק
הצמחים
ירח
 ג 'ו Tracey אסטרולוגיה

מרקורי מדרדר
4 מרס 2019 ג'ו Tracey כספית, מדרדר, המחוון

כאן בקווינסלנד, אנחנו לא מעבירים את השעונים אל שעון הקיץ - למרות שאר החוף המזרחי של אוסטרליה עושה. יש לכך סיבות שונות הכוללות טיעונים שהפרות לא ידעו מתי לחלב והצ'וקים לא ידעו מתי לשכב. יש גם סיבות חוקיות יותר הנוגעות בעיקר לחום ולשעות היום והעבודה שצריכה להיעשות בצפון ובמערב.

בכל מקרה, עבור אלה מאיתנו בדרום מזרח קווינסלנד שיש להם עסקאות מסחריות עם סידני מלבורן שעון קיץ פירושו 6 חודשים של כאוס ובלבול. זה 6 חודשים של לשאול את "הזמן שלך או שלנו?", 6 חודשים של מקבל את התשובה הזאת לא נכון, 6 חודשים של פגישות להיות תפוסה הרבה לפני ארוחת הבוקר ו 6 חודשים של 90 דקות טיסה לאבד 3 שעות ביום.

חבר שלי חי ב Tweed ראשי - אשר על הצד NSW של הגבול בין NSW ו קווינסלנד. היא עובדת ב NSW, בעלה עובד בקווינסלנד, ילד אחד הולך לבית הספר היסודי NSW והשני הולך תיכון בקווינסלנד.

אני לפחות מסוגל לעשות את הדברים קלים יותר על ידי החלפת חיי העבודה שלי לגמרי זמן סידני במשך 6 חודשים, אבל אני לא יכול לדמיין את הכאוס יש לה כל יום.

למה אני מדבר על זה? ובכן, בגלל מרקורי כרגע נע סופר לאט והוא עומד להפוך מדרדר - וכאשר מרקורי הוא בלבול מדרדר נוטה לעקוב.

אם אתה מקשיב היטב לסובבים אותך, אתה יכול לטעות לחשוב כי מרקורי כבר מדרדר. הסיבה לכך היא לא רק מרקורי מזל דגים - סימן שבו הוא פועל באופן שונה על מצב הפעולה הרגיל שלו - אבל לאורך הדרך הוא השקיע קצת זמן איכות עם נפטון. ומי שבילה כל סוג של זמן איכות עם נפטון יודע כי שם נפטון, כמות מסוימת של בלבול או ערפל חולמני כדלקמן.

בכל מקרה, מרקורי מדרדר - זמן של בעיות במחשב, עיכובים נסיעות, פגישות שהוחמצו, בעיות רכב ומסרים מעורבים? כן? אולי. זה יכול, עם זאת, גם להיות זמן בשבילך לבקר, לחדש, לסקור ולאפס - הזדמנות עבור שלך לנצל את היצירתיות, דמיון העצמי הרוחני שלך. ההבדל הוא בעיקר בגישה שלך.

אני יהיה לטייל על רוב התקופה הזאת, כי יום ההולדת שלי נופל בעוד מרקורי הוא מדרדר - יהיה מרקורי מדרדר יושב ליד ירח לדה שלי בשנת השמש השמש החזרה ... אבל יותר על השמש שלי לחזור בשבוע הבא.

מלבד הטיסה שלי בחזרה מסידני ביום חמישי, אנחנו ביום ראשון הבא לניו זילנד. אנחנו טסים לתוך אוקלנד ואז דוהרים את דרכנו דרך האי הצפוני דרך חצי האי קורומנדל, מפרץ העושר, הלב הוולקני של רוטורואה וטאופו אל אזור היין של מרטינבורו, שבו יש לנו מסיבת חברים, ואז טס בחזרה בריסביין מוולינגטון.

טיול זה הוזמן במהלך מרקורי מדרדר ובמהלך האחרון מדרדר היו לנו בעיות כאשר חלק שלנו לינה בוטלה ויש צורך להיות מוזמנים. בוא רק נאמר שבנינו המון זמן חירום וכל ההזמנות הנוכחיות הודפסו ובדקו משולשת. חוץ מזה, אנחנו בחגים במשך שבוע אז זה יכול ללכת עם הזרימה. וזה בעצם מה תקופה זו נהדר - להאט אותך, מתן הפסקה כמה עידוד לעצור ולהרהר.

בהתחשב בכך נפטון הוא כרגע יחד עם שלי Ascendant ו מרקורי יהיה הצבת ללכת ישיר בשלב זה גם, אני חושד שזה אחד מדרדר תקופה כי אני צריך הרבה גמישות כדי להתמודד עם זה.

באשר לכולכם? לגבות את העבודה שלך, לשקול את המסר שלך ואת ההשלכות של זה, לבחור את המילים שלך בזהירות, לא להניח כלום, לכתוב את הפגישות שלך בעיפרון, ולהשאיר הרבה זמן להגיע לכל מקום.

אתה יכול, כמובן, גם לבדוק את המדריך שלי הישרדות מרקורי. תמצא אותו כאן.

הפרטים הטכניים להלן ...

5/3/19 תחנות מרקורי מדרדר ב 29 מזל דגים
27/3/19 תחנות מרקורי ישיר ב 16 מזל דגים - כרוך נפטון ...
פוסטים קשורים
משהו לזכור כאשר ...
משהו לזכור כאשר ...
משהו לחזור ...
משהו לחזור ...
משהו על מרקורי מדרדר ... ויערות ...
משהו על מרקורי מדרדר ... ויערות ...
רץ על ריק
רץ על ריק
אני אוהב את זה רועש….
אני אוהב את זה רועש….
מרקורי בגדי
מרקורי בגדי
שתף זאת:
אימייל
ככה:
קשור
יופיטר ב עקרב - רטרוספקטיבה
יופיטר ב עקרב - רטרוספקטיבה
11 בנובמבר 2018

ב "יופיטר"

בבת אחת אני מתעוררת ...
בבת אחת אני מתעוררת ...
9 בנובמבר 2018

ב "יופיטר"

משהו על מה שהייתי עד, ירח מלא להגיע למה באמת מטריד אותך ...
S

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה