יום ראשון, 3 במרץ 2019

פירוש חלומות לפי הקבלה

מאמרים אסטרולוגיה

מחפש מידע נוסף על אסטרולוגיה? להלן מבחר של מאמרים על אסטרולוגיה. טווח אלה מתחילים עד מתקדמים, תכונה מגוון רחב של נושאים.

המאמרים שלנו מיועדים לדפדפן מזדמנים, סטודנט מתחיל של אסטרולוגיה, ואת אסטרולוג מנוסה כאחד. הם תוצאה של שנים של לימוד, יישום ומחקר. אנו מציעים גם מאמרים על נושאים מטאפיזיים אחרים ואת האומנות.

ראה גם מאמרים מאמרים

מאמרים אסטרולוגיה
איך להשיג תרשים הלידה שלך אם אין לך תרשים הלידה נמשך עדיין, להתחיל כאן. אנו מראים לך איך בקלות להשיג תרשים לדה חינם באינטרנט.

אהבה & סקס סודות עם אסטרולוגיה אנחנו דנים איך למצוא "סודות" של איך אנשים מתקרבים אהבה ומין, גילה באמצעות תרשימי הלידה שלהם.

ונוס שלטים: סודות אהבה גלה איך אתה או בן הזוג שלך מתקרבת אהבה מערכות יחסים.

Synastry: היחסים אסטרולוגיה שמענו כי שורש מסתדר עם מזל בתולה, וכי ניצוצות לטוס עם מזל טלה וגדי, אבל אלה פרשנויות כלליים יותר מדי של מערכות יחסים. בקטע Synastry שלנו של קפה אסטרולוגיה, אנחנו להתעמק יותר לתוך מערכות יחסים תאימות. זהו דף המרכז Synastry שממנו ניתן לחקור מאמרים נוספים על Synastry.

סימנים של גלגל המזלות למד את כל הסימנים של גלגל המזלות. אנחנו לא רק להציע פרשנויות כלליות של כל סימן, אנו לחקור את המאפיינים של כוכבי הלכת האישיים עולה על השלטים.

כוכבי הלכת & luminaries ב אסטרולוגיה כוכבי הלכת ואת luminaries יש משמעויות מיוחדות אסטרולוגיה. למד הכל על השמש, הירח, מרקורי, ונוס, מאדים, יופיטר, סטורן, אורנוס, נפטון.

The Ascendant (סימן עולה) מה סימן העלייה שלך? למד על המאפיינים של הירשם Ascendant שלך, ושל אלה של חברים, משפחה, ו מפורסמים במאמר זה.

המשמעות של היבטים מרכזיים באסטרולוגיה למד מה יחד, Trine, sextile, מרובע, ואופוזיציה מתכוון. כמו כן, היבטים דומיננטיים או היעדר היבטים ומשמעותם בתרשים הלידה.

מילון מונחים של אסטרולוגיה מבולבל על ידי כמה אסטרולוגים המינוח להשתמש? גלה מה מונחים כמו "צאצא", "כוכבי לכת אישיים", "הרביעים" מתכוון.

סמלים של סימנים של גלגל המזלות הסמלים, או "גליפים" של גלגל המזלות מופיעים כאן, לעיון קל.

כוכבי הלכת האישיים באסטרולוגיה: שחקנים לשים את הכל ביחד: איך כוכבי הלכת שלנו אינטראקציה להגדיר איך אנחנו פוגשים את העולם?

Fortune לספר עם כרטיסי משחק שיטה פשוטה של ​​cartomancy הוא לימד, באמצעות כרטיסי משחק רגילים. פרשנויות בסיסיות לכל כרטיס; רעיונות למרווחים.

קריאה בכף היד: אינדיקטורים של אהבה בכף היד אנו מציגים כמה יסודות של כף יד, עם דגש מיוחד על אהבה ועל מערכות יחסים כפי שצוין בכף היד.

ימי השבוע נולדת ביום שני? יום שלישי? הנה שליטים פלנטריים המצורפת כל יום בשבוע.

מאדים ב אלמנטים מה מניע אנשים? מה מוציא אותם מהמיטה בבוקר? איך הם הולכים לקבל את מה שהם רוצים?

אסטרולוגיה חזוי להסתכל אל העתיד עם אסטרולוגיה. כאן אנו מציגים טכניקות ניבוי - כגון Transits ו Progressions - ומציעים הנחיות וטיפים כדי לעזור לתלמידים של אסטרולוגיה כדי להבין את האסטרולוגיה חזוי.

סימנים אסטרולוגיים של אטרקציה מינית אנו מסתכלים על כמה אינדיקטורים החזק ביותר של משיכה מינית בין שני אנשים.

הצמתים של הירח: שיעורים רוחניים החיים הצומת הצפונית צפון הצומת בתרשימים שלנו מצביעים על אזורים של חוסר איזון קרמתי. עבודה על השיעורים של נקודות רגישות אלה עוזרת לנו להשיג איזון פנימי, אושר והגשמה.

עיתוי עם הירח: אסטרולוגיה הבחירות הירח משמש אסטרולוגיה הבחירות לקביעת הזמנים הטובים ביותר להתחיל פרויקט ועד אירועים חשובים. זה יכול להיות חושף כאינדיקציה של איפה מערכת יחסים הוא בראשותו גם כן.

אסטרולוגיה נושאים: חיזוי אהבה יחסים ונישואין חיזוי יחסים משמעותיים אהבה יכול להיות תהליך מסובך. אנו מציגים כמה טיפים, טכניקות, כמו גם מקרה מבחן.

הפירוש חוזר השמש אסטרולוגים רבים להסתכל על תרשים החזר השמש על מנת לחזות בעיות לשנה הקרובה. כאן אנו מציעים טכניקות לפרשנות החזרות שמש, כמו גם דוגמאות (מקרים).

מה אסטרולוגיה יכול ולא יכול לעשות איך אתה יכול לעשות אסטרולוגיה עובד בשבילך? מאמר זה על ידי סוזן מילר בוחנת אסטרולוגיה ככלי מועיל.

אסטרולוגיה נושאים: אסטרולוגיה של כסף & עושר מה עושה לדה תרשים יש לומר על כסף ועושר? מאמר זה בוחן את הפוטנציאל של ביצוע, שמירה, וצבירת כסף, כפי שצוין בתרשים הלידה.

תרשימי הקומפוזיציה למחקר הדינמיקה על ידי ניתוח תרשים מרוכב - תרשים של מערכת יחסים. מאמר כולל שיקול של תרשים מרוכבים מתקדמים, את החשיבות של Asositeant מורכב, השוואת התרשים מרוכבים תרשימים לדה, ועוד.

יום האם על פי הסימנים למרות כמה

http://astrologyandmysticsonphone.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה